1
14 iunie – 3 iulie 2022
Depunerea proiectelor
- pentru a putea trimite propuneri de proiecte sau pentru a putea vota, este obligatorie înregistrarea pe platforma bugetareparticipativa.ro, adaptată pentru dispozitivele mobile
- fiecare cetățean poate formula una sau mai multe propuneri de proiecte (câte un proiect pentru fiecare domeniu)
2
4 iulie – 2 octombrie 2022
Analiza proiectelor
- propunerile de proiecte vor face obiectul unei analize tehnice şi legale
- în urma acestei verificări, se va stabili lista proiectelor eligibile
- Primăria poate unifica mai multe proiecte cu același obiect și le poate supune la vot în această nouă formă, cu înștiințarea prealabilă a deponenților
- fiecare persoană al cărei proiect a fost declarat neeligibil poate să primească, la cerere, un răspuns scris cuprinzând motivele pentru care propunerea a fost declarată neeligibilă
- toate proiectele declarate eligibile urmează să fie supuse votului cetăţenilor
3
3 octombrie – 6 noiembrie 2022
Etapă de vot
- fiecare cetățean înscris în portalul bugetării participative poate vota un proiect pentru fiecare domeniu.
4
7 noiembrie – 13 noiembrie 2022
Etapă validare vot
- Primăria se va asigura că procesul de votare este valid
5
14 noiembrie 2022
Afişare rezultate finale
- lista proiectelor care vor fi implementate se va stabili în funcție de numărul de voturi
- cele 5 proiecte urmează să fie implementate începând cu anul 2023