Calendar

Bugetare participativă

Calendar 2017-09-11T09:42:34+00:00
1

17 iulie – 20 august 2017

Depunerea proiectelor

  • pentru a putea trimite propuneri de proiecte sau pentru a putea vota, este obligatorie înregistrarea pe platforma bugetareparticipativa.ro, adaptată pentru dispozitivele mobile
  • fiecare cetățean poate formula una sau mai multe propuneri de proiecte (câte un proiect pentru fiecare domeniu)
2

21 august – 1 octombrie 2017

Analiza proiectelor

  • propunerile de proiecte vor face obiectul unei analize tehnice şi legale
  • în urma acestei verificări, se va stabili lista proiectelor eligibile
  • Primăria poate unifica mai multe proiecte cu același obiect și le poate supune la vot în această nouă formă, cu înștiințarea prealabilă a deponenților
  • fiecare persoană al cărei proiect a fost declarat neeligibil poate să primească, la cerere, un răspuns scris cuprinzând motivele pentru care propunerea a fost declarată neeligibilă
  • toate proiectele declarate eligibile urmează să fie supuse votului cetăţenilor

Timp rămas până la votarea proiectelor

3

2 – 22 octombrie 2017

Prima etapă de vot

  • fiecare cetățean înscris pe platforma bugetării participative poate alege șase proiecte (câte unul pentru fiecare dintre cele șase domenii stabilite)
  • în această etapă, se vor selecta maxim 30 proiecte
  • primele trei proiecte clasate în funcție de numărul de voturi din fiecare domeniu vor intra automat în a doua etapă de vot, iar celelalte în funcție de numărul de voturi, indiferent de domeniul din care fac parte

23 – 29 octombrie 2017

Validare vot I

  • Primăria se va asigura că procesul de votare este valid
4

30 octombrie – 19 noiembrie 2017

A doua etapă de vot

  • în a doua etapă, fiecare cetățean poate alege un singur proiect din cele maxim 30 stabilite în prima fază
  • la finalul acestei etape, vor fi selectate 15 proiecte
  • primul proiect din fiecare domeniu clasat în funcție de numărul de voturi va fi selectat automat, iar restul proiectelor vor fi selectate în ordinea numărului de voturi, indiferent de domeniul din care fac parte

20 – 26 noiembrie 2017

Validare vot II

  • Primăria se va asigura că procesul de votare este valid
5

27 noiembrie 2017

Afişare rezultate finale

  • lista proiectelor care vor fi implementate se va stabili în funcție de numărul de voturi
  • primul proiect din fiecare domeniu (în funcție de numărul de voturi) va fi selectat automat, restul proiectelor urmând să fie ierarhizate în funcţie de numărul de voturi, indiferent de domeniul din care fac parte
  • cele 15 proiecte urmează să fie implementate începând cu anul 2018