Project Description
Proiect neeligibil
Acest proiect nu a îndeplinit toate criteriile necesare pentru a trece în etapa următoare. Consider ca strazile Hermann Oberth si Bolyai Janos, ar putea sa fie strazi pietonale, dotate cu pista de biciclete pe mijloc (in loc de carosabil) si cu trotuare pe laterale. Practic de vis-a-vis de Sora, si pana pe Avram Iancu, se poate realiza aceasta bretea ciclo pietonala, cu multe avantaje enumerate la Argumente.
Pentru realizarea proiectului, cred ca e oportuna schimbarea sensului Auto pe strada Emanuel de Martonne
Nota Comisiei tehnice de analiză a propunerilor de proiecte:
ELIGIBIL - Sub rezerva întocmirii unui studiu de fezabilitate și obținerii avizului Comisiei municipale de sistematizare a circulației în coroborare cu proiectul de extindere a pistelor de biciclete din municipiu (Cluj Bike 2).
De ce ar trebui sprijinit/implementat proiectul
1. evacuarea masinilor si a haosului de pe Bolyai Janos (in fata Academiei de Muzica).
2. tot pe Bolyai Janos, la intrarea de pe 21 dec 1989, e "India Style", pietonii circuland practic printre masini.
3. se pot uni astfel cele 3 piste de biciclete (cele mai importante din oras) de pe Avram Iancu, Eroilor si 21 dec.
4. in timpul anului scolar pe Hermann Oberth este plin de copii care ies de la scoala. E absurd sa circule masini printre ei.
Amplasamentul proiectului
In viitor, probabil strada Mihail Kogalniceanu va deveni pietonala. Astfel, impreuna cu realizarea proiectului pe care eu il propun, se poate crea o zona larga de trafic ciclo si pietonal.