Project Description
Rezultatul implementării
Serviciul Administrare Cimitire folosește o aplicaţie dedicată, însă introducerea datelor este un proces de durată. S-au introdus până în prezent 1.400 de titulari de locuri de veci și 1.795 de persoane decedate.
Cimitirele Clujului, in special Cimitirul Central, atrag anual sute de turisti care vor sa viziteze si sa depuna o floare la scriitorii, oamenii de stiinta, medicii, aristocratii etc. inhumati aici. O baza de date accesibila inclusiv de pe telefonul mobil ar usura cautarea si localizarea mormintelor acestora. In plus, ar permite o comunicare mai eficienta cu titularii contractelor de concesiune pentru locurile de veci: trimiterea notificarilor, actelor, plata taxelor etc. in spiritul digitalizarii.
Nota Comisiei tehnice de analiză a propunerilor de proiecte:
ELIGIBIL
De ce ar trebui sprijinită/implementată
In prezent situatia locurilor de veci se tine pe registre vechi de hartie. Digitalizarea propusa consta in crearea unei baze de date care sa cuprinda evidenta electronica a locurilor de veci de pe teritoriului municipiului Cluj-Napoca: cine unde este ingropat, detalii privind contractele de concesiune pentru locurile de veci, atentionari de expirare ale duratelor concesiunilor, sume de plata restante, posibilitatea platii lor online etc. astfel incat utilizatorul sa nu mai fie nevoit sa se deplaseze la ghiseu. Cuplata cu o interfata care sa permita si accesul la anumite categorii de informatii publice, baza de date va contribui la identificarea mai usoara a mormintelor in teren.
Amplasamentul proiectului
Digitalizarea vizeaza toate cimitirele publice aflate pe raza municipiului Cluj-Napoca.
Calendar implementare
1. Demararea implementării2. Proiectare
3. Desfășurarea procedurilor legale de achiziție publică
4. Execuția lucrării
5. Proiect realizat